sayang kamu!

Wednesday 16 November 2011

bunga tisu button

Assalamualaikum to all readers.. =)

Hr ni mood sy diy bunga tisu..nk jd kn bunga telur..tp belh pihk lelaki.sy bg idea kepada my fiancee je..komnikasi sedih di antara sy dan my fiancee:

me : cantik xbunga ni?(sambil menunjukkan bunga tisu di tgn)

my fiancee : ermmm..ape ni?xmcm bunga pn..

me : bunga tisu la.nk buat bunga telur..comey kn?

my fiancee : ermm..cntik,comey =(

org laki mmg xminat ke bnde2 cmni eh..ke nk tnjk macho je.nnggee..(sori,syng kamu my fiancee) =D layankn gmbr di bwh ini..

ini inspirasi dari KINA dan INTAN..hehe.gabungan due.bunga tisu diy kina and bunga button diy intan..hehe.thanks dear give me inspiration eventhough xla cntik tgn xseni ni menbuat bunga.nngeee =)

1 comment:

About Me

My photo
Melaka, Malaysia
Assalamualaikum..hello everyone. I'm Lynn..a girl who wanted to start her new life with someone very very very special. This blog is for her journey to be a bride and wanted to share her love, happiness, sadness and all the feeling to prepare for the Big Day.InsyaAllah dengan ketentuan Yang Maha Esa.. jehelynn..
Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers
Daisypath Wedding tickers

^.^ tabung kawen..sila la tekan saye ^.^