sayang kamu!

Tuesday, 14 February 2012

Wedding Prep. 2 : doorgift chocolate

Assalamualaikum..
hye to all lovely bloggers..my second wedding preparation is doorgift.
susah sebenarnye  nk pikir nk buat doorgift ape.nak buat telur nt sush pulak nk letk satu2.
sekarang da zaman moden..doorgift for my wedding is chocolote..yeah!!

selepas da menjelah kesemua laman sesawang,akhirnye jumpa 1 y berkenan di hati..
tada....



gmbr ini diambil dari Shakirkay giftchoc..
byk doorgift kahwin boleh didapati disini..jars pun ade jgk..nak tahu lebih lanjut boleh la ke fb beliau..
vendor ni sgt bgs..melayan sy yg byk kerenah pabila msg beliau di facebook..hehe=P
Quotation harga adalah seperti berikut.

Chocolate + special box =RM1.80
Wording printed free (wording warna putih/kotak ikut tema majlis)
+ ribbon ada charge tambahan
+hot stampig ada charge tambahan

Chocolate(wrapper gold/silver) + special box=RM2.30Wording printed free (wording warna putih/kotak ikut tema majlis)
+ ribbon ada charge tambahan
+hot stampig ada charge tambahan

Jadi saya telah membuat keputusan untuk mengorder 
1500pcs chocolate + special box = RM1.80 x 1500 = RM2700
nanti reben beli sendiri dan tempek di setiap kotak..hehe.save cost di situ..
murah xkorg rase?xyah la nak susah2 packing telur dan gula2 dlm kotak kecil..

done with my wedding doorgift. till next entry..=D




7 comments:

  1. chocolate's everybody's favorite!! ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. its right babe...
      i love chocolate=D

      Delete
  2. Replies
    1. ok kn..xyh nk peng kepaal pk da..hehe

      Delete
  3. simple kan,ira pon buat mcm awk,tp ira bg coklat kat vip jer...coklat ira buat sendiri jer senang,dkt vip ira bg cawan+coklat

    ReplyDelete
    Replies
    1. wow..bgsnye ira bt sndri.kalau kte reti da lm da kte buat sdri..hehe.
      nt review la cmne nk buat choc sndri ye..hehe

      Delete
  4. errr....over bajet la pulak~

    ReplyDelete

About Me

My photo
Melaka, Malaysia
Assalamualaikum..hello everyone. I'm Lynn..a girl who wanted to start her new life with someone very very very special. This blog is for her journey to be a bride and wanted to share her love, happiness, sadness and all the feeling to prepare for the Big Day.InsyaAllah dengan ketentuan Yang Maha Esa.. jehelynn..

^.^ tabung kawen..sila la tekan saye ^.^